en weer vele jaren verder, nu voor de 2e keer de motor en transmissie verwijderd omdat we de laatste keer wat gehobby'd hadden kon de boel dus weer opnieuw uit elkaar,
dus de motor er maar weer uitgehaald, versnellingsbak uit elkaar en een nieuw neusstuk MET versnellingsbakschakelaar mogelijkheid gemonteerd,
alle pakkingen en keeringen, olie etc vernieuwd,
toen de motor maar weer onderhanden, (nieuwe keering aan koppelingzijde) en de kop vervangen (er was dwars door het uitlaatkanaal intern heen geboord)
afgelopen zaterdag de boel er weer onder en gestart.
nu nog de stroom nalopen, de dynamo werkt prima,tot de accu is er netjes 14,4 volt stationair zonder belasting, echter voor in de koffer is verbetering mogelijk, ik heb nog veel spanningsverliezen naar de verlichting en de richtingaanwijzers
nu heb ik alleen nog een Haynes boek en een vraagbaak voor de 600 CC en dus ook het oude kabelschema nog, en moet ik nog op zoek naar een recenter schema, voor een 126p uit 87.